Oorlog en bloed

Deze week bereikte ik een mijlpaal: van de linker stellagekast ging ik over op de rechter stellagekast. Ik vergat hier een foto van te maken dus jullie moeten het doen met onderstaande (zeer schematische) tekening. Wil overigens niet zeggen dat ik de HELE linker kast van top tot teen heb uitgeplozen, maar ik weet in ieder geval van elke doos wat erin zit. Het beeldmateriaal van evenementen, administratieve mapjes en dergelijke laat ik voorlopig even voor wat het is. Voor nu de focus op het drukwerk.

Scan

Veel extern drukwerk ging deze week door mijn handen. Wat dan toch wel opvalt is dat Knust toch wel een hoop activistische luitjes aantrekt. Tientallen affiches voor demonstraties tegen de oorlog in Irak / Libanon / vul zelf maar in. Nog even die oranje meneer z’n gang laten gaan en we kunnen weer van dat soort affiches gaan drukken.

2018-04-13 10.46.24

Niet alleen activisme tégen dingen; ook vind ik veel drukwerk om mensen juist samen te brengen. Mensen die zich alleen voelen in hun situatie en op zoek zijn naar lotgenoten. Zoals de vereniging voor Griekse geadopteerden. Ja, nu ik er zo over nadenk, ken ik eigenlijk ook geen enkele geadopteerde Griek, nee. En geen idee of onderstaand clubje nog bestaat, maar een vriendin en ik willen ons dolgraag aansluiten. Ziet er enorm gezellig uit.

2018-03-27 11.00.09

Plaats een reactie

Site gebouwd met WordPress.com.

Omhoog ↑